Наукова періодика України Вища освіта України


Бак М. 
Неперервність інформаційного супроводу освіти / М. Бак // Вища освіта України. - 2014. - № 3. - С. 50-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_3_9
Обгрунтовано значення розвитку інформаційної культури в системі освіти сучасного інформаційного суспільства. Розкрито сутність освіти як каналу передачі інформації та чинник прогресу людини. Доведено необхідність інформаційного супроводу учнів як допомоги вчителя учням та як власне освітньої інформації. Охарактеризовано способи інформаційного супроводу освітнього процесу: традиційний та за допомогою інформаційних комунікативних технологій (ІКТ). Висвітлено технічні можливості сучасних інтерактивних засобів передачі інформації: електронна пошта, власний сайт, програми інтерактивного спілкування в режимі реального часу. Розглянуто сутність інформаційно-комунікативної компетентності та її роль у підвищенні ефективності інформаційного супроводу освітнього процесу. Виявлено, що ІКТ-компетентність педагога сприяє підвищенню його професійної компетентності та розвитку творчих та когнітивних здібностей учня. Свободу у виборі інформації з певної предметної області автор вважає головною перевагою впровадження ІКТ засобів інформаційного супроводу освітньої діяльності.Обосновано значение развития информационной культуры в системе образования современного информационного общества. Раскрыта сущность образования как канала передачи информации и фактор прогресса человека. Доказана необходимость информационного сопровождения учеников как помощи учителя ученикам и как собственно образовательной информации. Охарактеризованы способы информационного сопровождения образовательного процесса: традиционный и с помощью ИКТ. Освещены технические возможности современных интерактивных средств передачи информации: электронная почта, собственный сайт, программы интерактивного общения в режиме реального времени. Рассмотрена сущность информационно-коммуникативной компетентности и ее роль в повышении эффективности информационного сопровождения образовательного процесса. Выявлено, что ИКТ-компетентность педагога способствует повышению его профессиональной компетентности и развития творческих и когнитивных способностей ученика. Свободу в выборе информации по определенной предметной области автор считает главным преимуществом внедрения ИКТ средств информационного сопровождения образовательной деятельности.Substantiated is the importance of developing an information culture in the education system of the modern information society. Disclosed is the essence of education as a channel of communication and human factor of progress. Proven is the necessity of information support students as teachers help students and as a proper educational information. Characterized are the methods of information support of the educational process: traditional and ICT. Highlighted are the technical capabilities of modern interactive communication tools: e-mail, your own website, chat programs in real time. Considered is the essence of information-communicative competence and its role in improving the efficiency of information support of the educational process. Revealed is that the ICT competence of teachers contributes to his professional competence and the development of creative and cognitive student. Freedom in the choice of information on a particular subject area the author considers the main advantage of the introduction of ICT information support for educational activities.
  Повний текст PDF - 221.674 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бак М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бак М. Неперервність інформаційного супроводу освіти / М. Бак // Вища освіта України. - 2014. - № 3. - С. 50-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_3_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського