Наукова періодика України Вища освіта України


Клепко С. 
Основні поняття закону України "Про вищу освіту" / С. Клепко // Вища освіта України. - 2014. - № 3. - С. 30-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_3_6
Проаналізовано системотвірну роль Закону України «Про вищу освіту» від 2014 р. Відзначено особливу функцію закону в упорядкуванні категоріального апарату вищої освіти. Виявлено недоліки визначення терміну «вища освіта» в Законі України «Про вищу освіту» та проблемність більшості сучасних міжнародних програмних визначень цього поняття. Розкрито особливості підходу Закону до визначення системи освіти та піднято питання про включення до неї підсистем «входу» та «виходу» із власне системи вищої освіти. Висвітлено методологічні підходи, які застосовувалися авторами Закону під час визначення структури вищої освіти. З’ясовано, що визначення мети системи вищої освіти подане в Законі без уточнення супутніх йому понять. Виявлено суттєві помилки у застосування системного підходу в оптимізації структури системи вищої освіти України в Законі «Про вищу освіту».Проанализирована системообразующая роль Закона Украины «О высшем образовании» от 2014 г. Отмечена особая функция Закона в составлении категориального аппарата высшего образования. Выявлены недостатки определение термина «высшее образование» в Законе Украины «О высшем образовании» и проблемность большинства современных международных программных определений этого понятия. Раскрыты особенности подхода Закона к определению системы образования и поднят вопрос о включении в нее подсистем «входа» и «выхода» из собственно системы высшего образования. Освещены методологические подходы, которые применялись авторами Закона при определении структуры высшего образования. Выяснено, что определение цели системы высшего образования представлено в Законе без уточнения сопутствующих ему понятий. Отмечены существенные ошибки в применении системного подхода в оптимизации структуры системы высшего образования Украины в Законе «О высшем образовании».Analyzed is the backbone role of the law "On Higher Education" by 2014. Noted is the special function of the law in making categorical apparatus of higher education. Identified is weaknesses definition of "higher education" in the law "About Higher Education" and problem of most modern international policy definitions of this concept. Disclosed are the features of the approach to the definition of the law of the education system and raised the question of the inclusion of a subsystem "input" and "output" of the actual system of higher education. Highlighted are the methodological approaches that have been used by the authors of the law in determining the structure of higher education. Found is that the definition of the purpose of higher education is represented in the law without specifying its attendant concepts. Observed are substantial errors in the application of a systematic approach to optimize the structure of higher education in the law of Ukraine "On Higher Education".
  Повний текст PDF - 243.284 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Клепко С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Клепко С. Основні поняття закону України "Про вищу освіту" / С. Клепко // Вища освіта України. - 2014. - № 3. - С. 30-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_3_6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського