Воронкін О. 
Періодизація розвитку інформаційно-комунікаційних технологій навчання / О. Воронкін // Вища освіта України. - 2014. - № 3. - С. 109-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_3_18
Проаналізовано історію досліджень розвитку інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) навчання в різних аспектах. Відзначено проблемність вибору критеріїв для періодизації етапів розвитку ІКТ супроводу навчального процесу. Наведено приклади критеріїв для періодизації та термінологічного супроводу періодів розвитку навчальних ІКТ. Подано таблицю, в якій відображено термінологічну еволюцію ІКН навчального процесу за 1950 - 2005 рр. Дані порівняння термінологічного та фактичного матеріалу для періодизації подано в таблиці та двох графіках. Відображено характеристику періодів розвитку ІКТ супроводу навчання та короткий аналіз спеціалізованих наукових публікацій періоду. Виявлено генеральну тенденцію історичного розвитку ІКТН, відображену у спеціалізованих наукових працях. Запропоновано шість етапів розвитку навчальних ІКТ з другої половини ХХ ст. і до сьогодення.Проанализирована история исследований развития информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) обучения в различных аспектах. Отмечена проблематичность выбора критериев для периодизации этапов развития ИКТ сопровождения учебного процесса. Приведены примеры критериев периодизации и терминологического сопровождения периодов развития учебных ИКТ. Приведена таблица, в которой отражена терминологическая эволюция ИКТ учебного процесса в 1950 - 2005 гг. Данные сравнения терминологического и фактического материала для периодизации представлены в таблице и двух графиках. Отражена характеристика периодов развития ИКТ сопровождения обучения и краткий анализ специализированных научных публикаций периода. Выявлена генеральная тенденция исторического развития ИКТО, отраженная в специализированных научных трудах. Предложено шесть этапов развития учебных ИКТ со второй половины ХХ в. и до сегодняшнего дня.Analyzed are the studies of the history of ICT training in different aspects. Noted is the problematic of criteria for periodization of phases of ICT support the learning process. Exemplified are the criteria for periodization and terminological support periods of educational ICT. Posted is the table, which shows the evolution of terminology IKN learning process for 1950-2005 years. These comparisons terminology and periodization for the actual material presented in tables and 2-graphs. Displayed is specify the period of support ICT training and a brief analysis of specialized publications period. Revealed is the general trend of historical development IKTE, expressed in specialized scientific work of the periods. Proposed are the 6 stages of ICT education in the second half of the twentieth century to the present.
  Повний текст PDF - 317.006 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Воронкін О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Воронкін О. Періодизація розвитку інформаційно-комунікаційних технологій навчання / О. Воронкін // Вища освіта України. - 2014. - № 3. - С. 109-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_3_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Воронкін Олексій Сергійович (1984–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського