Наукова періодика України Вища освіта України


Щербакова О. 
Риторикознавча компонента в новітніх дослідженнях вищої освіти / О. Щербакова // Вища освіта України. - 2014. - № 3. - С. 89-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_3_15
Обгрунтовано актуальність проблеми викладання риторики на засадах компетентнісного підходу. Проаналізовано проблеми викладання риторики, які підіймалися у вітчизняних і закордонних наукових публікаціях 2013 - 2014 рр.. Доведено, що риторикознавча компонента як складова вищої освіти ще недостатньо вивчена. Особливу увагу приділено підвищенню якості викладання риторики у ВНЗ країни. Детально висвітлено проблеми риторикознавчого дискурсу, що підіймалися в ході Міжнародної наукової конференції «Мова і культура» у 2014 р. Запропоновано проведення окремої секції з риторики на наступній конференції та створення Української риторичної асоціації як громадської організації, що займатиметься вивченням передових інновацій в риториці в сфері вищої освіти.Обоснована актуальность проблемы преподавания риторики на основе компетентностного подхода. Проанализированы проблемы преподавания риторики, которые поднимались в отечественных и зарубежных научных публикациях 2013 - 2014 гг. Доказано, что риториковедческая компонента как составляющая высшего образования еще недостаточно изучена. Особое внимание уделено повышению качества преподавания риторики в ВУЗ страны. Подробно освещены проблемы риториковедческого дискурса, которые поднимались в ходе Международной научной конференции «Язык и культура» в 2014 г. Предложено проведение отдельной секции по риторике на следующей конференции и создание Украинской риторической ассоциации как общественной организации, которая будет заниматься изучением передовых инноваций в риторике в сфере высшего образования.Grounded is the actuality of problems of teaching rhetoric based on competence approach. Analyzed is the range of problems from teaching rhetoric, which rose in national and international scientific publications 2013-2014. Proved is that studies of rhetoric component as part of higher education has not been sufficiently studied. Particular attention is paid to the quality of teaching rhetoric in universities of the country. Highlighted is the range of issues rhetoric discourse that went up during the International Scientific Conference "Language and Culture" in 2014. Proposed is a separate section of the rhetoric on the next conference and creating of the rhetorical Ukrainian Association as public organizations that deal with advanced innovations in the study of rhetoric in higher education.
  Повний текст PDF - 290.401 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Щербакова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Щербакова О. Риторикознавча компонента в новітніх дослідженнях вищої освіти / О. Щербакова // Вища освіта України. - 2014. - № 3. - С. 89-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_3_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Щербакова Олена Леонідівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського