Наукова періодика України Вища освіта України


Москалик Г. 
Феномен "освіти" у педагогічному дискурсі на межі століть / Г. Москалик // Вища освіта України. - 2013. - № 4. - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2013_4_7
Зроблено теоретичний аналіз змісту освіти в філософсько-гуманістичному контексті. Визначено варіативний характер змістових аспектів освіти в сучасних педагогічних студіях. Виокремлено тривекторний характер розвитку поняття 'освіта", який розуміється як процес інтелектуальної підготовки особистості учня до умов життя в суспільстві; результат процесу навчання та рівень досягнення освіченості, сформованості навичок і вмінь; сукупність навчально-виховних настанов. Констатовано полісемантичність визначень змісту освіти, сутнісні характеристики якого розкрито через її формувальну або розвивальну природу. Зазначено, що особистісно-орієнтований зміст освіти спрямований на розвиток природних особливостей, соціальних властивостей і властивостей суб’єкта культури.Сделан теоретический анализ содержания образования в философско-гуманистическом контексте. Определен вариативный характер содержательных аспектов образования в современных педагогических исследованиях. Выделен трeхвекторный характер развития понятия “образование”, который понимается как процесс интеллектуальной подготовки личности ученика к условиям жизни в обществе, результат процесса обучения и уровень достижения образованности, сформированности навыков и умений; совокупность учебно-воспитательных установок. Констатированa полисемантичность определений содержания образования, сущностные характеристики которой раскрыты через ее формировальную и развивающую природу. Отмечено, что личностно-ориентированное содержание образования направлено на развитие природных особенностей, социальных свойств и свойств субъекта культуры.It is considered in the article to be a necessary part of socializing education at the turn of the century that should prepare a modern man to life in the new environment the way of innovative teaching. Pedagogical discourse simultaneously unfolds in ordinary schools and institutions of a new type. Taking this into account there are various interpretations of educational content, the essential features of which are revealed through its forming or developmental nature. Therefore, in modern pedagogical discourse the significant attention is paid defining meaningful aspects of education.
  Повний текст PDF - 320.516 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Москалик Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Москалик Г. Феномен "освіти" у педагогічному дискурсі на межі століть / Г. Москалик // Вища освіта України. - 2013. - № 4. - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2013_4_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського