Наукова періодика України | Вища освіта України | ||
Зварич І. Тестування педагогічної компетентності викладачів США / І. Зварич // Вища освіта України. - 2012. - № 4. - С. 92-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2012_4_15 Проаналізовано види тестування педагогічної компетентності та педагогічної компетентності викладачів з певної навчальної дисципліни.Визначено критерії науковості тестів: кількісні та якісні показники оцінювання педагогічної компетентності. Виокремлено показники, які впливають на валідність і надійність тестування педагогічної компетентності, зокрема контекстуальних, вхідних ресурсів, процесу та результатів; названо чинники кожного з цих видів. Розглянуто основні вимоги до цих видів тестування. Висвітлено три форми валідності: відповідність тесту програмі з навчальної дисципліни, стандартам опанування навчальною дисципліною, вмінням викладати навчальний предмет. Розкрито сутність гендерного підходу до оцінювання педагогічної компетентності викладачів. Підкреслено грунтовність і професійність викладання як основних якостей педагогічної діяльності.Проанализированы виды тестирования педагогической компетентности и педагогической компетентности преподавателей по определенной учебной дисциплине. Определены критерии научности тестов: количественные и качественные показатели оценки педагогической компетентности. Выделены показатели, влияющие на валидность и надежность тестирования педагогической компетентности, в частности контекстуальных, входных ресурсов, процесса и результатов; названы факторы каждого из этих видов. Рассмотрены основные требования к этим видам тестирования. Освещены три формы валидности: соответствие теста программе учебной дисциплины, стандартам овладения учебной дисциплиной, умение излагать учебный предмет. Раскрыта сущность гендерного подхода к оценке педагогической компетентности преподавателей. Подчеркнуты основательность и профессионализм преподавания как основные качества педагогической деятельности.In this article the types of testing the USA teachers' pedagogical competence are analyzed; indices on validity and reliable of pedagogical testing, such as: contextual, coming resources, indices on validity and reliabgle of pedagogical testing, suchas: contextual, coming resources, process and results are turned out; the essence of gender reproach the USA teachers' assessment the pedagogical competence is opened; the reasonable using tests of assessment the pedagogical competence are determined. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Зварич І. Тестування педагогічної компетентності викладачів США / І. Зварич // Вища освіта України. - 2012. - № 4. - С. 92-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2012_4_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |