Наукова періодика України Вища освіта України


Зварич І. 
Сутність проблеми педагогічної компетентності викладачів у навчальних закладах США / І. Зварич // Вища освіта України. - 2011. - № 3. - С. 112-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2011_3_20
На основі вивчення американської методичної та дидактичної літератури розглянуто сутність проблеми педагогічної компетентності викладачів у ВНЗ США. Проаналізовано дослідження науковців: констатовано недоліки об'єктивного та суб'єктивного характеру в процесі діагностування педагогічної компетентності викладачів, розбіжність у рейтингах викладачів різної педагогічної підготовки та компетентності, визначення педагогічної компетентності адміністрації навчального закладу. Зроблено висновок щодо оцінювання педагогічної компетентності викладачів студентами як необхідного інструменту контролю та стимулювання педагогів до якісних змін у викладанні навчальних дисциплін, вивченні інформації відносно якості навчального процесу та освітніх послуг. Вказано на необхідність врахування всіх показників педагогічної діяльності викладачів для об'єктивного оцінювання їх педагогічної компетентності.На основе изучения американской методической и дидактической литературы рассмотрена сущность проблемы педагогической компетентности преподавателей ВУЗ США. Проанализированы исследования ученых по данной проблематике: констатированы недостатки объективного и субъективного характера в процессе диагностирования педагогической компетентности преподавателей, разночтение в рейтингах преподавателей разной педагогической подготовки и компетентности, определение компетентности администрации ВУЗ. Сделан вывод об эффективности оценки педагогической компетентности преподавателей студентами как одного из инструментариев контроля и стимулирования педагогов к качественным изменениям преподавания учебных дисциплин. Указана необходимость учета всех показателей педагогической деятельности преподавателей для получения объективной информации о качестве преподавания.In this article the teachers' pedagogical competence in the higher education establishment on the base of the science literature is observed, the sciences' research are analyzed and the determination of teachers' pedagogical competence is confirmed and the conclusions of its objectivity are done.
  Повний текст PDF - 1.029 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Зварич І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Зварич І. Сутність проблеми педагогічної компетентності викладачів у навчальних закладах США / І. Зварич // Вища освіта України. - 2011. - № 3. - С. 112-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2011_3_20.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Зварич Ірина Миколаївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського