Наукова періодика України Вища освіта України


Боркач Є. 
Проблеми підготовки вчителів в Угорщині / Є. Боркач // Вища освіта України. - 2011. - № 3. - С. 106-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2011_3_19
Проаналізовано особливості ступеневої підготовки вчителів в Угорщині та проблеми, що виникли в результаті її впровадження: зменшення інтересу студентів до професії вчителя, незбалансованість підготовки за двома спеціальностями, зниження якості підготовки, зокрема у підготовці викладачів фізики та хімії. Подано компаративну характеристику організації та функціонування систем підготовки вчителів в Угорщині та Україні на основі бакалаврської, магістерської підготовки, термінів проведення практики, у способах поєднання спеціальностей. Зроблено висновок щодо бережливого ставлення до національних надбань системи підготовки педагогічних кадрів. Констатовано необхідність повернення до інтегрованої системи підготовки вчителів, що існувала в Угорщині до Болонського процесу.Проанализированы особенности ступенчатой модели подготовки учителей в Венгрии и проблемы, возникшие в результате ее внедрения: уменьшение интереса студентов к профессии учителя, несбалансированность подготовки по двум специальностям, снижение качества подготовки, в частности в подготовке преподавателей физики и химии. Сделана компаративная характеристика организации и функционировании систем подготовки учителей в Венгрии и Украине на основе бакалаврской, магистерской подготовки, сроков проведения практики, способов совмещения специальностей. Сделан вывод о необходимости бережного отношения к национальным ценностям системы подготовки педагогических кадров. Констатирована необходимость возвращения к интегрированной системе подготовки учителей, существовавшей в Венгрии до Болонского процесса.The present paper analyzes the peculiarities of the consecutive model of teacher training in Hungary and the problems resulting from its implementation: a decrease in the student's interest to the profession of teacher, the imbalance of preparation for the two professions, and the falling quality of training. Hungarian experts see the way out of this situation in a return to an integrated system of teacher training that existed in Hungary before the Bologna transformation of higher education.
  Повний текст PDF - 942.984 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Боркач Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Боркач Є. Проблеми підготовки вчителів в Угорщині / Є. Боркач // Вища освіта України. - 2011. - № 3. - С. 106-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2011_3_19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Боркач Євгеній Ілліч (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського