Наукова періодика України | Вісник Національного університету "Львівська політехніка" | ||
Чорнописька В. З. Технології дистанційного навчання у закладах вищої освіти: аксіологічно-правові засади / В. З. Чорнописька, Н. В. Кучеренко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2019. - Вип. 21. - С. 112-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2019_21_18 Визначальною ознакою освітніх технологій є прогресивний, часто випереджальний характер їх розвитку стосовно технічних засобів. Суть в тому, що тотальне введення комп'ютера в освітню сферу вимагає ретельного перегляду, аналізу всіх компонентів навчального процесу. У дистанційному навчанні активно застосовують наступні Internet технології:віртуальні спільноти - роблять ставку на спілкування, яке обумовлює ефективний розвиток комунікаційної компетентності студентства; віртуальні світи - фабрикують різні можливі ситуації для студента, які де-факто неможливо реконструювати у дійсності, як з етичних, так і практичних міркувань, разом із тим все що діється у віртуальному середовищі, розуміється, приймається як фрагмент життя або елемент реальності; online-ігри - передусім скеровані на комунікацію та взаємодіяння, обумовлюють перспективу, себто надають певний шанс розвивати соціальні компетентності та психологічну адекватність, запобігають виникненню різноманітних внутрішніх конфліктів або ж пізніше допомагають їх ефективно вирішувати. У процесі організації дистанційного навчання з метою забезпечення ефективної взаємодії потрібно додержуватися таких основоположних принципів: грунтовна, солідна організація дидактичного діалогу; імітування своєрідного діалогу в самих навчальних матеріалах; створення індивідуального сприяння, допомоги студентам у період між стаціонарними заняттями: консультації, надання цікавого навчального матеріалу, який може забезпечити запити сучасного студентства; ощадливий розподіл часу між взаємною діяльністю викладачів і студентів дистанційного навчання та їх самостійною роботою. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чорнописька В. З. Технології дистанційного навчання у закладах вищої освіти: аксіологічно-правові засади / В. З. Чорнописька, Н. В. Кучеренко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2019. - Вип. 21. - С. 112-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2019_21_18.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |