Наукова періодика України Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"


Shalova N. S. 
Critical thinking as a tool for teaching listening in the English classroom at the universities / N. S. Shalova // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Серія : Філологія. Педагогіка. - 2015. - Вип. 6. - С. 100-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vntufil_2015_6_22
Висвітлено необхідність формування у студентів технічного вузу критичного мислення для вдосконалення навичок аудіювання на заняттях з іноземної мови. Проаналізовано навички критичного мислення в контексті викладання англійської мови у вищих навчальних закладах. Основна мета мовної освіти є створення успішних комунікаторів, тобто студентів, які розуміють мовні закономірності та здатні використовувати їх у відповідності з конкретними ситуаціями і контекстом. Критичне мислення означає здатність людей думати і приймати правильні рішення самостійно. Критичне мислення використовується для вивчення іноземної мови протягом тривалого часу. В даний час поглиблене використання критичного мислення є однією із складних проблем, яка постає перед викладачами іноземних мов у процесі навчання студентів іноземної мови. Увагу приділено трьом фазам розвитку критичного мислення (виклику, реалізації сенсу та рефлексії), які співвідносяться з трьома етапами роботи з аудіотекстом (до прослуховування, під час прослуховування і після прослуховування). Для кожного етапу пропонуються прийоми розвитку критичного мислення у студентів під час навчання аудіювання на заняттях з дисципліни "Вступ до англійської мови загально технічного спрямування". Запропоновано такі прийоми, як "таблиця - ЗХД", "тонкі й товсті питання", "ключові слова", "дерево пророкувань", "інсерт", "щоденник", "ромашка Блума", "написання віршів", "лист по колу", "есе". Для кожного прийому наведено рекомендації для викладача щодо їх використання на заняттях з іноземної мови. Зроблено висновок про важливість використання перерахованих вище прийомів для розвитку критичного мислення, яке сприяє підготовці студентів до майбутньої професійної діяльності.
  Повний текст PDF - 318.026 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Shalova N.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Shalova N. S. Critical thinking as a tool for teaching listening in the English classroom at the universities / N. S. Shalova // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Серія : Філологія. Педагогіка. - 2015. - Вип. 6. - С. 100-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vntufil_2015_6_22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського