Наукова періодика України | Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки | ||
Кушнір І. М. Філософські засади сучасної компетентнісної лінгводидактичної парадигми / І. М. Кушнір // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2018. - Вип. 33. - С. 76-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2018_33_9 Звернено увагу на необхідність оновлення моделі сучасної лінгводидактичної парадигми на засадах новітньої філософії освіти, яка є теоретичною базою методики навчання української мови як іноземної. Описано сучасні тенденції постнекласичної філософії освіти: оновлене бачення змісту та результатів освіти, викликане новітніми вимогами реального мінливого глобалізованого суспільства. Результатом здобування освіти є сформований набір компетентностей майбутнього фахівця, що спричинене потребою у підготовленості особистості до життя в сучасному нестабільному світі та визначає компетентнісний характер сучасної освітньої парадигми. Зроблено висновок, що проекція проаналізованих у статті тенденцій філософії освіти в річище сучасної методики навчання української мови як іноземної послугує для опису компетентнісного портрета іноземного студента, який формується під час навчання української мови як іноземної. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кушнір І. М. Філософські засади сучасної компетентнісної лінгводидактичної парадигми / І. М. Кушнір // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2018. - Вип. 33. - С. 76-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2018_33_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |