Наукова періодика України | Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки | ||
Чухно О. А. Послідовність уведення звуків у процесі навчання майбутніх учителів англійської мови після німецької / О. А. Чухно // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2017. - Вип. 30. - С. 166-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2017_30_18 Визначено послідовність уведення звуків в умовах навчання майбутніх учителів англійської мови як другої іноземної після німецької. Представлено класифікацію приголосних і класифікацію монофтонгів англійської мови в порівнянні з німецькою та рідною мовою студентів, що засновані на релевантних ознаках фонем. У кожній класифікації вирізнено чотири групи звуків, які розташовані за принципом наростання труднощів під час їх засвоєння. Запропоновано порядок ознайомлення студентів з англійськими дифтонгами, встановлений на основі їх співставлення з відповідними голосними першої іноземної мови. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чухно О. А. Послідовність уведення звуків у процесі навчання майбутніх учителів англійської мови після німецької / О. А. Чухно // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2017. - Вип. 30. - С. 166-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2017_30_18.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |