Наукова періодика України | Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки | ||
Гусарчук А. О. Урахування емпатії як складової емоційного інтелекту в навчанні російської мови / А. О. Гусарчук, В. Ю. Косьміна // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2016. - Вип. 29. - С. 27-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2016_29_5 Розглянуто розвиток уявлень про емпатію та сучасні підходи до визначення природи, форм прояву емпатії особистості. Емпатія є провідною соціальною емоцією і в найзагальнішому вигляді визначається як здатність індивіда емоційно реагувати, відгукуватися на переживання інших людей. Підкреслено доцільність урахування емпатії як складової емоційного інтелекту, що є запорукою успішного вивчення російської мови іноземцями. Обгрунтувано значення соціально-психологічного тренінгу як засобу підвищення емпатії студентів. Представлено емоційно-інтелектуальні прийоми для становлення й розвитку емпатійної культури. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гусарчук А. О. Урахування емпатії як складової емоційного інтелекту в навчанні російської мови / А. О. Гусарчук, В. Ю. Косьміна // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2016. - Вип. 29. - С. 27-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2016_29_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |