Наукова періодика України | Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка | ||
Лобода С. Історичний контекст розвитку проблеми педагогічної творчості вчителя як складова частина сучасного освітньо-інформаційного простору / С. Лобода // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 24(2). - С. 161-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_24%282%29__25 Досліджено проблему педагогічної творчості вчителя в контексті завдань комп'ютеризації, інформатизації, а також процесів формувального впливу на особистість засобів масової комунікації. Розглянуто питання формування соціально активної творчої особистості засобами масової інформації, яка розглядається на загальнодержавному рівні в аспекті педагогізації діяльності ЗМІ. Доведено, що сучасні інформаційні та комунікаційні технології можуть здійснити неоціненний внесок для збереження та передачі творчих культурно-освітніх цінностей. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лобода С. Історичний контекст розвитку проблеми педагогічної творчості вчителя як складова частина сучасного освітньо-інформаційного простору / С. Лобода // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 24(2). - С. 161-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_24(2)__25.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |