Наукова періодика України Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка


Прошкін В. В. 
Сутнісні характеристики інтеграції науково-дослідної й навчальної роботи в університетській підготовці майбутніх учителів / В. В. Прошкін // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(6). - С. 76-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22%286%29__12
Розглянуто сутнісні характеристики інтеграції науково-дослідної та навчальної роботи в університетській підготовці майбутніх учителів (основні напрями, принципи, педагогічні умови, механізми тощо). Установлено, що найбільш ефективними формами інтеграції освіти й науки є навчально-наукові центри. Виділено їх мету, основні завдання та напрями діяльності. Надано критерії ефективності інтеграції освіти та науки в університеті.
  Повний текст PDF - 260.261 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Прошкін В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Прошкін В. В. Сутнісні характеристики інтеграції науково-дослідної й навчальної роботи в університетській підготовці майбутніх учителів / В. В. Прошкін // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(6). - С. 76-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(6)__12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Прошкін Володимир Вадимович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського