Наукова періодика України | Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка | ||
Іць С. В. Медіаосвітні веб-квести як засіб формування критичного мислення майбутніх учителів іноземних мов / С. В. Іць // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(5). - С. 239-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22%285%29__35 Розглянуто характеристику та методику використання інтерактивної технології веб-квестів як інноваційної технології в навчально-виховному процесі ВНЗ для підготовки майбутніх учителів іноземних мов в інтеграції з традиційним навчанням. Наведено класифікацію та типи освітніх веб-квестів для формування критичного мислення майбутніх учителів іноземних мов. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Іць С. В. Медіаосвітні веб-квести як засіб формування критичного мислення майбутніх учителів іноземних мов / С. В. Іць // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(5). - С. 239-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(5)__35.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |