Наукова періодика України | Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка | ||
Сергєєв С. М. Психолого-педагогічна компетентність як складова професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів / С. М. Сергєєв // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(1). - С. 287-293. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22%281%29__39 Розглянуто питання професійної компетентності та зазначено, що професійна компетентність майбутнього інженера-педагога складається з досвіду, теоретичних знань, практичних умінь, особистісних якостей, володіючи якими фахівець може ефективно виконувати професійну діяльність. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сергєєв С. М. Психолого-педагогічна компетентність як складова професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів / С. М. Сергєєв // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(1). - С. 287-293. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(1)__39. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |