Наукова періодика України | Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка | ||
Турянська О. Ф. Класифікація методів особистісно орієнтованого навчання як теоретико-методична засада творення навчальних підручників / О. Ф. Турянська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(1). - С. 181-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22%281%29__26 Вирішено проблему визначення теоретико-методичних засад творення сучасних навчальних видань. Показано шлях вирішення цієї проблеми через обгрунтування необхідності відповідності змісту шкільних підручників тим методам організації навчальної діяльності учнів, які учитель має застосовувати, щоб досягти освітньо-виховних і розвивальних завдань особистісно орієнтованого навчання. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Турянська О. Ф. Класифікація методів особистісно орієнтованого навчання як теоретико-методична засада творення навчальних підручників / О. Ф. Турянська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(1). - С. 181-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(1)__26.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |