Наукова періодика України | Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка | ||
Єгорова О. В. Вплив проблемних методів навчання на активізацію науково-дослідної роботи майбутніх учителів / О. В. Єгорова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 19(1). - С. 220-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_19%281%29__34 Розглянуто шляхи активізації науково-дослідної роботи майбутніх учителів через застосування таких проблемних методів як: метод аналізу конкретних проблемних ситуацій, метод проблемної дискусії, проблемний семінар на лекційних, практичних і семінарських заняттях, у процесі виконання студентами науково-дослідної роботи. Визначено, що проблемні методи сприяють самостійному розв'язанню пізнавальних задач, напруженій пізнавальній діяльності, прагненню студентів оволодівати новими знаннями, уміннями та навичками, необхідними для подальшої науково-дослідної роботи та професійного розвитку; дозволяє максимально наблизити процес навчання до процесу пізнання. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Єгорова О. В. Вплив проблемних методів навчання на активізацію науково-дослідної роботи майбутніх учителів / О. В. Єгорова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 19(1). - С. 220-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_19(1)__34.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |