Наукова періодика України Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка


Романюк С. К. 
Типи американської комерційної журнальної реклами за способом мовленнєвого впливу на адресата / С. К. Романюк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Філологічні науки. - 2014. - № 6(1). - С. 221-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2014_6%281%29__29
  Повний текст PDF - 301.868 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Романюк С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Романюк С. К. Типи американської комерційної журнальної реклами за способом мовленнєвого впливу на адресата / С. К. Романюк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Філологічні науки. - 2014. - № 6(1). - С. 221-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2014_6(1)__29.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського