Годованок А. В. 
Управління маркетингом у період кризи / А. В. Годованок // Вісник КПНУ імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2009. - Вип. 2. - С. 260-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2009_2_55
  Повний текст PDF - 624.579 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Годованок А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Годованок А. В. Управління маркетингом у період кризи / А. В. Годованок // Вісник КПНУ імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2009. - Вип. 2. - С. 260-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2009_2_55.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського