Наукова періодика України Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка


Буднік О. М. 
Впровадження концепції маркетингу в діяльність ЗАТ "Ліктрави" / О. М. Буднік // Вісник КПНУ імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2009. - Вип. 2. - С. 156-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2009_2_33
  Повний текст PDF - 638.928 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Буднік О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Буднік О. М. Впровадження концепції маркетингу в діяльність ЗАТ "Ліктрави" / О. М. Буднік // Вісник КПНУ імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2009. - Вип. 2. - С. 156-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2009_2_33.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Буднік Ольга Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського