Наукова періодика України | Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка | ||
Буднік О. М. Впровадження концепції маркетингу в діяльність ЗАТ "Ліктрави" / О. М. Буднік // Вісник КПНУ імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2009. - Вип. 2. - С. 156-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2009_2_33 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Буднік О. М. Впровадження концепції маркетингу в діяльність ЗАТ "Ліктрави" / О. М. Буднік // Вісник КПНУ імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2009. - Вип. 2. - С. 156-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2009_2_33.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |