Наукова періодика України | Вісник Книжкової палати | ||
Василенко В. Визначення іміджевих маркерів цільової аудиторії як один з етапів формування іміджу закладу вищої освіти / В. Василенко // Вісник Книжкової палати. - 2019. - № 10. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2019_10_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Василенко В. Визначення іміджевих маркерів цільової аудиторії як один з етапів формування іміджу закладу вищої освіти / В. Василенко // Вісник Книжкової палати. - 2019. - № 10. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2019_10_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |