Наукова періодика України Вісник Книжкової палати


Василенко В. 
Визначення іміджевих маркерів цільової аудиторії як один з етапів формування іміджу закладу вищої освіти / В. Василенко // Вісник Книжкової палати. - 2019. - № 10. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2019_10_8
  Повний текст PDF - 642.513 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Василенко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Василенко В. Визначення іміджевих маркерів цільової аудиторії як один з етапів формування іміджу закладу вищої освіти / В. Василенко // Вісник Книжкової палати. - 2019. - № 10. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2019_10_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Василенко Віталій Олександрович (історичні науки)
  • Пількевич Вікторія Олександрівна (історичні науки)
  • Василенко Володимир Миколайович (історичні науки)
  • Василенко В'ячеслав Миколайович (історичні науки)
  • Василенко Валерія Юріївна (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського