Наукова періодика України | Вісник Книжкової палати | ||
Голівець В. Редакторське опрацювання соціальних мереж: підходи до створення контенту з метою формування позитивного іміджу компанії / В. Голівець, Р. Сегол // Вісник Книжкової палати. - 2018. - № 5. - С. 17-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2018_5_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Голівець В. Редакторське опрацювання соціальних мереж: підходи до створення контенту з метою формування позитивного іміджу компанії / В. Голівець, Р. Сегол // Вісник Книжкової палати. - 2018. - № 5. - С. 17-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2018_5_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |