Наукова періодика України | Вісник Книжкової палати | ||
Ростовцев С. Формування системи інтернет-маркетингу в бібліотеках України / С. Ростовцев // Вісник Книжкової палати. - 2017. - № 6. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2017_6_4 Досліджено формування системи інтернет-маркетингу в бібліотеках України. Визначено рівень теоретичної розробленості питань запровадження інтернет-маркетингу в бібліотеках вітчизняними науковцями. Досліджено стан імплементації інтернет-маркетингового інструментарію в діяльності зарубіжних бібліотек. Запропоновано комплекс інструментів і методик відстеження стану онлайн-діяльності бібліотек. На основі системи показників проаналізовано динаміку розвитку веб-сайтів бібліотек України. За результатами контент-аналізу бібліотечних веб-сайтів визначено ключові проблеми, вирішення яких можливе лише за умов системної реалізації інтернет-маркетингової стратегії. Розроблено концептуальну модель системи інтернет-маркетингу, розкрито її базові складові та взаємозв'язки між ними. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ростовцев С. Формування системи інтернет-маркетингу в бібліотеках України / С. Ростовцев // Вісник Книжкової палати. - 2017. - № 6. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2017_6_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |