Наукова періодика України | Вісник Книжкової палати | ||
Вовк Н. Новітні маркетингові стратегії просування бібліотечних установ / Н. Вовк // Вісник Книжкової палати. - 2017. - № 2. - С. 7-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2017_2_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вовк Н. Новітні маркетингові стратегії просування бібліотечних установ / Н. Вовк // Вісник Книжкової палати. - 2017. - № 2. - С. 7-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2017_2_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |