Наукова періодика України Вісник Книжкової палати


Мельниченко А. 
Реклама та PR як засоби популяризації української книги / А. Мельниченко, А. Киричок // Вісник Книжкової палати. - 2014. - № 11. - С. 44-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2014_11_11
  Повний текст PDF - 398.571 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мельниченко А.
  • Киричок А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мельниченко А. Реклама та PR як засоби популяризації української книги / А. Мельниченко, А. Киричок // Вісник Книжкової палати. - 2014. - № 11. - С. 44-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2014_11_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Киричок Андрій Петрович (1992–) (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського