Наукова періодика України | Вісник Книжкової палати | ||
Мельниченко А. Реклама та PR як засоби популяризації української книги / А. Мельниченко, А. Киричок // Вісник Книжкової палати. - 2014. - № 11. - С. 44-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2014_11_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мельниченко А. Реклама та PR як засоби популяризації української книги / А. Мельниченко, А. Киричок // Вісник Книжкової палати. - 2014. - № 11. - С. 44-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2014_11_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |