Наукова періодика України | Вісник Книжкової палати | ||
Барабаш С. Паблік рилейшнз як інструмент маркетингової комунікації бібліотеки / С. Барабаш // Вісник Книжкової палати. - 2010. - № 6. - С. 30-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2010_6_10 Обгрунтовано доцільність здійснення і підтримки постійних комунікацій на всіх рівнях науково-освітньої діяльності бібліотеки як пріоритетний напрям за умов розбудови інформаційного суспільства. Проаналізовано проблему комунікативного інструмента паблік рилейшнз у публікаціях провідних фахівців. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Барабаш С. Паблік рилейшнз як інструмент маркетингової комунікації бібліотеки / С. Барабаш // Вісник Книжкової палати. - 2010. - № 6. - С. 30-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2010_6_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |