Наукова періодика України | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну | ||
Лугова В. М. Психологічні аспекти реклами як інструменту маркетингових комунікацій / В. М. Лугова, Я. М. Кущ, Д. Є. Архипова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2018. - № 5. - С. 102-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2018_5_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лугова В. М. Психологічні аспекти реклами як інструменту маркетингових комунікацій / В. М. Лугова, Я. М. Кущ, Д. Є. Архипова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2018. - № 5. - С. 102-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2018_5_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |