Наукова періодика України | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну | ||
Ніфатова О. М. Інституціональні засади функціонування інтегрованого брендингу: сутність та особливості управління / О. М. Ніфатова, П. М. Дудко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2018. - № 2. - С. 61-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2018_2_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ніфатова О. М. Інституціональні засади функціонування інтегрованого брендингу: сутність та особливості управління / О. М. Ніфатова, П. М. Дудко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2018. - № 2. - С. 61-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2018_2_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |