Наукова періодика України | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну | ||
Чала Н. Д. Стратегічний маркетинг та особливості його використання в діяльності великих компаній / Н. Д. Чала, І. В. Архипенко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2018. - № 1. - С. 65-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2018_1_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чала Н. Д. Стратегічний маркетинг та особливості його використання в діяльності великих компаній / Н. Д. Чала, І. В. Архипенко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2018. - № 1. - С. 65-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2018_1_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |