Наукова періодика України | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну | ||
Сергачова А. О. Маркетингові джерела створення вартості і підприємств на ринку / А. О. Сергачова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2017. - № 1. - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2017_1_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сергачова А. О. Маркетингові джерела створення вартості і підприємств на ринку / А. О. Сергачова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2017. - № 1. - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2017_1_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |