Наукова періодика України Вісник Київського національного університету технологій та дизайну


Сергачова А. О. 
Маркетингові джерела створення вартості і підприємств на ринку / А. О. Сергачова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2017. - № 1. - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2017_1_11
  Повний текст PDF - 175.294 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сергачова А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сергачова А. О. Маркетингові джерела створення вартості і підприємств на ринку / А. О. Сергачова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2017. - № 1. - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2017_1_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського