Наукова періодика України | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну | ||
Плисенко Г. П. Брендинг і бренд-білдінг як найважливіші інструменти в конкуренції на ринку освітніх послуг / Г. П. Плисенко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2016. - № 4. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2016_4_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Плисенко Г. П. Брендинг і бренд-білдінг як найважливіші інструменти в конкуренції на ринку освітніх послуг / Г. П. Плисенко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2016. - № 4. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutden_2016_4_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |