Наукова періодика України | Вісник Дніпропетровського університету | ||
Луференко Л. Ю. Інноваційний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств / Л. Ю. Луференко // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Економіка. - 2016. - Т. 24, вип. 10(2). - С. 78-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumov_2016_24_10%282%29__13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Луференко Л. Ю. Інноваційний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств / Л. Ю. Луференко // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Економіка. - 2016. - Т. 24, вип. 10(2). - С. 78-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumov_2016_24_10(2)__13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |