Наукова періодика України Вісник Дніпропетровського університету


Казачков И. О. 
Современные принципы управления брендами / И. О. Казачков // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 22, вип. 8(3). - С. 96-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumov_2014_22_8%283%29__17
  Повний текст PDF - 151.64 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Казачков И.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Казачков И. О. Современные принципы управления брендами / И. О. Казачков // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 22, вип. 8(3). - С. 96-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumov_2014_22_8(3)__17.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського