Наукова періодика України Вісник Дніпропетровського університету


Аршевська М. В. 
Вибір інструментів маркетингових комунікацій на основі комбінації їхніх видів: психологія сприйняття / М. В. Аршевська // Вісник Дніпропетровського університету. Сер. : Економіка. - 2013. - Т. 21, вип. 7(1). - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumov_2013_21_7%281%29__14
  Повний текст PDF - 731.771 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Аршевська М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Аршевська М. В. Вибір інструментів маркетингових комунікацій на основі комбінації їхніх видів: психологія сприйняття / М. В. Аршевська // Вісник Дніпропетровського університету. Сер. : Економіка. - 2013. - Т. 21, вип. 7(1). - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumov_2013_21_7(1)__14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Аршевська Марина Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського