Наукова періодика України | Проблеми загального і слов'янського мовознавства | ||
Абашина В. Н. Рекламные слоганы как прецедентные знаки: современная речевая практика / В. Н. Абашина // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Мовознавство. - 2011. - Т. 19, вип. 17(2). - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumo_2011_19_17%282%29__3 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Абашина В. Н. Рекламные слоганы как прецедентные знаки: современная речевая практика / В. Н. Абашина // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Мовознавство. - 2011. - Т. 19, вип. 17(2). - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdumo_2011_19_17(2)__3. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |