Наукова періодика України | Вісник Дніпропетровського університету | ||
Нагорняк Т. Л. Особливості брендингу міст у світі та в Україні / Т. Л. Нагорняк // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Філософія. Соціологія. Політологія. - 2013. - Т. 21, вип. 23(1). - С. 118-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdufsp_2013_21_23%281%29__25 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Нагорняк Т. Л. Особливості брендингу міст у світі та в Україні / Т. Л. Нагорняк // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Філософія. Соціологія. Політологія. - 2013. - Т. 21, вип. 23(1). - С. 118-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdufsp_2013_21_23(1)__25. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |