Наукова періодика України | Вісник Донецького університету економіки та права | ||
Шимко А. В. Інформаційне забезпечення формування маркетингових технологій підприємств роздрібної торгівлі / А. В. Шимко // Вісник Донецького університету економіки та права. - 2013. - № 1. - С. 105-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduetp_2013_1_18 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шимко А. В. Інформаційне забезпечення формування маркетингових технологій підприємств роздрібної торгівлі / А. В. Шимко // Вісник Донецького університету економіки та права. - 2013. - № 1. - С. 105-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduetp_2013_1_18.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |