Наукова періодика України Вісник Донецького університету економіки та права


Шимко А. В. 
Інформаційне забезпечення формування маркетингових технологій підприємств роздрібної торгівлі / А. В. Шимко // Вісник Донецького університету економіки та права. - 2013. - № 1. - С. 105-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduetp_2013_1_18
  Повний текст PDF - 178.537 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шимко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шимко А. В. Інформаційне забезпечення формування маркетингових технологій підприємств роздрібної торгівлі / А. В. Шимко // Вісник Донецького університету економіки та права. - 2013. - № 1. - С. 105-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduetp_2013_1_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шимко Алла Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського