Наукова періодика України Вісник ДІТБ


Панасенко Л. М. 
Методологічні підходи до оцінки ефективності бренду / Л. М. Панасенко // Вісник ДІТБ. Серія : Економіка, організація та управління підприємствами туристичної індустрії та туристичної галузі в цілому. - 2014. - № 18. - С. 129-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vditb_2014_18_23
  Повний текст PDF - 210.546 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Панасенко Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Панасенко Л. М. Методологічні підходи до оцінки ефективності бренду / Л. М. Панасенко // Вісник ДІТБ. Серія : Економіка, організація та управління підприємствами туристичної індустрії та туристичної галузі в цілому. - 2014. - № 18. - С. 129-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vditb_2014_18_23.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Панасенко Лариса Максимівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського