Наукова періодика України Вісник Національного технічного університету "ХПІ"


Гавва В. М. 
Маркетингові дослідження як засіб планування виробництва і збуту продукції підприємства / В. М. Гавва, Г. В. Губська // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. - 2017. - № 52. - С. 127-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpiakc_2017_52_28
  Повний текст PDF - 393.234 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гавва В.
  • Губська Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гавва В. М. Маркетингові дослідження як засіб планування виробництва і збуту продукції підприємства / В. М. Гавва, Г. В. Губська // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. - 2017. - № 52. - С. 127-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpiakc_2017_52_28.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського