Наукова періодика України | Вісник Національного технічного університету "ХПІ" | ||
Замула О. О. Поняття "інформація" в маркетингових дослідженнях / О. О. Замула, Е. А. Пархоменко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. - 2013. - № 69. - С. 135-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpiakc_2013_69_29 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Замула О. О. Поняття "інформація" в маркетингових дослідженнях / О. О. Замула, Е. А. Пархоменко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. - 2013. - № 69. - С. 135-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpiakc_2013_69_29. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |