Наукова періодика України Вісник Національного технічного університету "ХПІ"


Замула О. О. 
Поняття "інформація" в маркетингових дослідженнях / О. О. Замула, Е. А. Пархоменко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. - 2013. - № 69. - С. 135-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpiakc_2013_69_29
  Повний текст PDF - 339.725 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Замула О.
  • Пархоменко Е.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Замула О. О. Поняття "інформація" в маркетингових дослідженнях / О. О. Замула, Е. А. Пархоменко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. - 2013. - № 69. - С. 135-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpiakc_2013_69_29.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського