Наукова періодика України Науковий погляд: економіка та управління


Гоголь І. А. 
Методика дослідження формування маркетингової стратегії в умовах євроінтеграції / І. А. Гоголь // Науковий погляд: економіка та управління. - 2019. - № 2. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2019_2_7
  Повний текст PDF - 407.935 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гоголь І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гоголь І. А. Методика дослідження формування маркетингової стратегії в умовах євроінтеграції / І. А. Гоголь // Науковий погляд: економіка та управління. - 2019. - № 2. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2019_2_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського