Наукова періодика України | Науковий погляд: економіка та управління | ||
Гоголь І. А. Методика дослідження формування маркетингової стратегії в умовах євроінтеграції / І. А. Гоголь // Науковий погляд: економіка та управління. - 2019. - № 2. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2019_2_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гоголь І. А. Методика дослідження формування маркетингової стратегії в умовах євроінтеграції / І. А. Гоголь // Науковий погляд: економіка та управління. - 2019. - № 2. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2019_2_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |