![]() | Наукова періодика України | ![]() | Науковий погляд: економіка та управління |
Васильців Н. М. Цифровий маркетинг як складник перспективного напряму розвитку індустрії 4.0 / Н. М. Васильців // Науковий погляд: економіка та управління. - 2019. - № 2. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2019_2_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Васильців Н. М. Цифровий маркетинг як складник перспективного напряму розвитку індустрії 4.0 / Н. М. Васильців // Науковий погляд: економіка та управління. - 2019. - № 2. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2019_2_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |