Наукова періодика України | Науковий погляд: економіка та управління | ||
Блажей І. О. Значення кольору у формуванні візуальної концепції екологічного бренда / І. О. Блажей // Науковий погляд: економіка та управління. - 2018. - № 3. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2018_3_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Блажей І. О. Значення кольору у формуванні візуальної концепції екологічного бренда / І. О. Блажей // Науковий погляд: економіка та управління. - 2018. - № 3. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2018_3_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |