Наукова періодика України Науковий погляд: економіка та управління


Заячковська Г. А. 
Формування моделі поведінки споживачів на ринку міжнародних туристичних послуг: міжкультурний підхід / Г. А. Заячковська // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Економіка. - 2013. - № 1. - С. 96-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2013_1_16
  Повний текст PDF - 323.299 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Заячковська Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Заячковська Г. А. Формування моделі поведінки споживачів на ринку міжнародних туристичних послуг: міжкультурний підхід / Г. А. Заячковська // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Економіка. - 2013. - № 1. - С. 96-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2013_1_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Заячковська Галина Адамівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського