Наукова періодика України | Науковий погляд: економіка та управління | ||
Заячковська Г. А. Формування моделі поведінки споживачів на ринку міжнародних туристичних послуг: міжкультурний підхід / Г. А. Заячковська // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Економіка. - 2013. - № 1. - С. 96-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2013_1_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Заячковська Г. А. Формування моделі поведінки споживачів на ринку міжнародних туристичних послуг: міжкультурний підхід / Г. А. Заячковська // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Економіка. - 2013. - № 1. - С. 96-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2013_1_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |