Наукова періодика України | Публічне управління та митне адміністрування | ||
Шведун В. О. Особливості розробки дійового механізму державного регулювання у сфері рекламної діяльності / В. О. Шведун // Публічне управління та митне адміністрування. - 2016. - № 2. - С. 81–85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamcudu_2016_2_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шведун В. О. Особливості розробки дійового механізму державного регулювання у сфері рекламної діяльності / В. О. Шведун // Публічне управління та митне адміністрування. - 2016. - № 2. - С. 81–85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamcudu_2016_2_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |