Наукова періодика України | Публічне управління та митне адміністрування | ||
Сухоносова К. І. Механізми маркетингу в державному управлінні / К. І. Сухоносова // Публічне управління та митне адміністрування. - 2015. - № 2. - С. 112–118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamcudu_2015_2_18 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сухоносова К. І. Механізми маркетингу в державному управлінні / К. І. Сухоносова // Публічне управління та митне адміністрування. - 2015. - № 2. - С. 112–118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamcudu_2015_2_18. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |