Наукова періодика України Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право


Проскурніна Н. 
Штучний інтелект у маркетинговій діяльності / Н. Проскурніна // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2020. - № 4. - С. 129–140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2020_4_11
Розглянуто поняття штучного інтелекту в маркетингу. Досліджено основні інструменти штучного інтелекту. Визначено ключові етапи впровадження штучного інтелекту в маркетингову діяльність підприємств роздрібної торгівлі. Проаналізовано трансформаційні процеси, що відбуваються у маркетинговій діяльності під впливом машинного навчання.
  Повний текст PDF - 524.134 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Проскурніна Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Проскурніна Н. Штучний інтелект у маркетинговій діяльності / Н. Проскурніна // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2020. - № 4. - С. 129–140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2020_4_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Проскурніна Надія Вікторівна (1982–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського