![]() | Наукова періодика України | ![]() | Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право |
Проскурніна Н. Штучний інтелект у маркетинговій діяльності / Н. Проскурніна // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2020. - № 4. - С. 129–140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2020_4_11 Розглянуто поняття штучного інтелекту в маркетингу. Досліджено основні інструменти штучного інтелекту. Визначено ключові етапи впровадження штучного інтелекту в маркетингову діяльність підприємств роздрібної торгівлі. Проаналізовано трансформаційні процеси, що відбуваються у маркетинговій діяльності під впливом машинного навчання. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Проскурніна Н. Штучний інтелект у маркетинговій діяльності / Н. Проскурніна // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2020. - № 4. - С. 129–140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2020_4_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |