Наукова періодика України Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право


Barabash N. 
Audit assessment of the competitiveness of trade enterprises / N. Barabash, T. Ripa // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 1. - С. 111–120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2018_1_11
Використання методик конкурентоспроможності може бути зручним у різних ситуаціях залежно від стратегії, обраної підприємством та специфіки галузі, до якої воно належить. Результати оцінок суттєво відрізняються, а кінцева оцінка конкурентоспроможності набуває суб'єктивного забарвлення, оскільки остаточний вибір залежить від аналітика. Виходячи з цього, більшість методик не надає аудитору впевненості у тому, що отриманий результат відповідає дійсному рівню конкурентоспроможності підприємства. Дослідженням різних аспектів аналітичної оцінки діяльності підприємств займались такі вітчизняні та зарубіжні вчені як І. О. Бланк, Є. В. Мних, А. Д. Бутко, О. Ю. Большакова, Г. О. Кравченко, М. А. Болюх, В. З. Бурчевський, М. І. Горбаток, О. О. Гетьман, В. М. Шаповал, Д. Нортон, Р. Каплан, Г. В. Митрофанов, О. Кузмін, Н. Петришин, А. А. Мазаракі, Д. М. Пшеслінський, І. Д. Смолін, Л. М. Малярець, А. В. Штереверя, А. О. Міщенко, А. А. Пилипенко, О. М. Скібіцький, М. Портер та ін. Мета дослідження - розробка методичних підходів до аналізу конкурентоспроможності підприємств торгівлі відповідно до потреб аудиту. Інформаційна база статті представлена науковими працями вітчизняних та зарубіжних вчених, вітчизняними нормативно-правовими документами, статистичними даними. Основою дослідження є наукові методи: аналіз, синтез, порівняння, ідеалізація, абстрагування, систематизація та узагальнення. Для оцінки конкурентоспроможності об'єкта слід використовувати систему методичного забезпечення, яка включає методичні прийоми внутрішнього фінансового, маркетингового та стратегічного аналізу. Саме цей підхід до формування методики дозволяє надати обгрунтовану інтегральну оцінку конкурентоспроможності підприємства. Висновки: необхідність застосування аналітичних процедур визначає потребу в ретельному дослідженні методики аналітичної оцінки конкурентоспроможності підприємств торгівлі відповідно до мети та завдань аудиту. Використання в аудиті методики аналізу конкурентоспроможності підприємств торгівлі спрямовано на підвищення його ефективності за умов конкурентного середовища.
  Повний текст PDF - 407.35 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Barabash N.
  • Ripa T.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Barabash N. Audit assessment of the competitiveness of trade enterprises / N. Barabash, T. Ripa // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 1. - С. 111–120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2018_1_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Барабаш Наталія Степанівна (економічні науки)
  • Пашкуда Тетяна Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського